پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226165
وجود ۵۰ ميليارد تومان نقدينگي در خزانه چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1395/06/11 09:57:44
نمایش : 934
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در حال حاضر ۵۰ ميليارد تومان نقدينگي در خزانه استان موجود است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني ظهر امروز در جشنواره شهيد رجايي اظهارداشت: از مجموع 20 درصد نقدي خزانه تاکنون 60 درصد آن ابلاغ شد که در حال حاضر 50 ميليارد تومان نقدينگي در خزانه استان موجود است.

وي با بيان اينکه اتکا به فروش نفت در کشور کاهش يافته است، افزود: امسال اتکا به فروش نفت و درآمد آن 35 درصد کاهش يافته است.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ارزيابي عملکرد مديران دستگاه‌هاي اجرايي بيان کرد: ارزيابي عملکرد مديران در حوزه عمراني، سياسي، اقتصادي و فرهنگي انجام شده و اگر مديري انتخاب نشده است به معني آن نيست که مديري در حوزه خود خوب عمل نکرده است.

سليماني با اشاره به انتقاد برخي افراد از دولت يازدهم خاطرنشان کرد: در برخي از تريبون‌ها شاهد هجوم به فعاليت‌هاي دولت هستيم که در بسياري موارد عادلانه نيست.

وي با اشاره به برجام و مذاکرات هسته‌اي گفت: مقام معظم رهبري به طور مکرر برجام را مرحله به مرحله تأييد کردند و در سخنراني‌هاي خود با اسم‌هاي مختلف از تيم مذاکره کننده ياد کردند.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: برخي‌ها مي‌گويند از مقام معظم رهبري فرموردند"چيزي از برجام آيد ما نشد" اين سخن را ايشان فرمودند اما در سخنان خود نيز فرمودند که منظورشان طرف مقابل است که بد عهدي کرد.

سليماني با بيان اينکه برخي‌ها نيز اعتقاد داشتند که تحريم‌ برايشان نعمت است، ادامه داد: تحريم‌ها براي افرادي چون بابک زنجاني و دلالان نعمت بود و در حال حاضر با اجراي برجام دست دلالان کوتاه شد.

وي با اشاره به حقوق‌هاي نجومي افزود: بخش‌نامه‌ها و مصوبات پرداخت حقوق‌هاي نجومي از دولت‌هاي گذشته بوده است و حقوق‌بگيران تنها از مديران قوه مجريه نبودند.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html